Անձնակազմի կառավարման վարչության պետ (ծածկագիր` 37-2.1-15)
Կազմակերպում է Նախարարի, գլխավոր քարտուղարի, Նախարարության կառավարման ոլորտում գործող` Զբոսաշրջության կոմիտեի (այսուհետ` Կոմիտե) նախագահի և գլխավոր քարտուղարի` անձնակազմի կառավարման գծով հրամանների նախագծերի նախապատրաստումը և դրանք ներկայացնում ստորագրման.
Կազմակերպում է Նախարարության և Կոմիտեի աշխատողների աշխատանքային ստաժի հաշվարկման աշխատանքները.
Կազմակերպում է Նախարարության և Կոմիտեի կառուցվածքային, հաստիքային, ինչպես նաև քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների անվանացանկում փոփոխություններ կատարելու նախապատրաստման աշխատանքները.
Նախարարության և Կոմիտեի ստորաբաժանումների հետ համատեղ կազմակերպում է քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների անձնագրերի, դրանցում փոփոխություններ կատարելու նախագծերի նախապատրաստումը և դրանք ներկայացնում համապատասխանաբար Նախարարության և Կոմիտեի գլխավոր քարտուղարին.
Քաղաքացիական ծառայության մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կազմակերպում է Նախարարության և Կոմիտեի թափուր պաշտոններ զբաղեցնելու համար անցկացվող մրցույթների նախապատրաստական աշխատանքները.
Կազմակերպում է Նախարարության քաղաքացիական ծառայության թափուր պաշտոն զբաղեցնելու համար անցկացվող մրցույթի Նախարարության և Կոմիտեի իրավասությունը սահմանող Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության բնագավառի հարցաշարերի և հարցատոմսերի մշակման աշխատանքները.
Քաղաքացիական ծառայության մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կազմակերպում է Նախարարության և Կոմիտեի քաղաքացիական ծառայողների վերապատրաստման կազմակերպման աշխատանքները, ինչպես նաև իրականացնում է վերապատրաստման կարիքների բացահայտման աշխատանքներ և կազմակերպում է այդ կարիքների բավարարումը և վերապատրաստման արդյունավետության գնահատումը.
Կազմակերպում է Նախարարությունում և Կոմիտեում աշխատանքային, այդ թվում՝ ժամկետային, պայմանագրերի կնքման հետ կապված աշխատանքները.
Կազմակերպում է Նախարարությունում և Կոմիտեում քաղաքացիական ծառայության մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ նախատեսված գործընթացների ժամկետների պահպանման աշխատանքները.
Կազմակերպում է Նախարարության համակարգի պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների և հարյուր տոկոս պետությանը սեփականության իրավունքով պատկանող բաժնեմաս ունեցող փակ բաժնետիրական ընկերությունների գործադիր մարմինների ընտրության համար անցկացվող մրցույթների նախապատրաստական աշխատանքների իրականացումը.
Կազմակերպում է Նախարարության, ինչպես նաև Կոմիտեի աշխատողների արձակուրդների ժամանակացույցերի կազմման աշխատանքները.
Կազմակերպում է Նախարարությունում և Կոմիտեում աշխատողների աշխատաժամանակի հաշվարկի տեղեկագրերի վարման աշխատանքների իրականացնումը.
Կազմակերպում է Նախարարությունում ուսումնական հաստատությունների ուսանողների պրակտիկան և ուսանողների կրթության կառավարման գործընթացը.
Կազմակերպում է Նախարարության անձնակազմի կառավարման հարցերով բողոքների, դիմումների և առաջարկությունների ուսումնասիրության, վերլուծության իրականացումը և դրանց վերաբերյալ առաջարկություններ ներկայացնում գլխավոր քարտուղարին.
Կազմակերպում է Նախարարության անձնակազմի կառավարման գործառույթների ուսումնասիրության, վերլուծական, վիճակագրական աշխատանքները և համապատասխան առաջարկություններ ներկայացնում գլխավոր քարտուղարին.
Կազմակերպում է նախարարության մարդկային ռեսուրսների զարգացման քաղաքականության մշակումը և ծրագրերի ընդհանուր ղեկավարումը.
Կազմակերպում է աշխատանքային ծրագրերի մշակման, կատարողականի գնահատման և կատարողականի կառավարման համակարգերի ներդրման աշխատանքների ընդհանուր ղեկավարումը և դրա արդյունավետ ու արդար կիրարկումը.
Կազմակերպում է Նախարարության և Կոմիտեի քաղաքացիական ծառայողների կողմից իրենց կատարած աշխատանքների մասին և կատարողականի գնահատման ներկայացրած հաշվետվությունների՝ անմիջական ղեկավարների եզրակացություններով ուսումնասիրումը, ինչպես նաև դրանց վերաբերյալ ներկայացնում համապատասխան առաջարկություններ.
Կազմակերպում է սահմանված ժամկետում մշակված աշխատանքային ծրագրերի և լրացված կատարողականի գնահատման թերթիկների վերադարձումը և հաշվառումը, ինչպես նաև աշխատանքային ծրագրերի և կատարողականի գնահատման թերթիկների ամբողջական և սահմանված կարգին համապատասխան լրացված լինելու ստուգումը` բացահայտելով տարբերությունները և անհամապատասխանությունները.
Կազմակերպում է աշխատանքային և քաղաքացիական ծառայության օրենսդրության կարգավորման ոլորտին առնչվող պահանջների, ընթացակարգերի, գործընթացների և գործառույթների իրականացումը.
Ներկայացնում է առաջարկություններ աշխատողների պարբերաբար վերապատրաստման և աշխատանքի կատարողականի վրա հիմնված խրախուսման համակարգերի կատարելագործման` անհրաժեշտության դեպքում առավել արդյունավետ մեխանիզմներ ներդնելու վերաբերյալ.
Անձնակազմի կառավարման հարցերով մեթոդական օժանդակություն է տրամադրում նախարարության ենթակա պետական ոչ առևտրային և այլ կազմակերպություններին.
Ապահովում է Նախարարության և Կոմիտեի քաղաքացիական ծառայողների վերապատրաստման կազմակերպման աշխատանքները.
Նախարարին, գլխավոր քարտուղարին և վարչապետի աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայության գրասենյակ է տրամադրում քաղաքացիական ծառայության մասով անհրաժեշտ տեղեկատվություն, այդ թվում՝ տեղեկատվավերլուծական համակարգչային ծրագրերի միջոցով.
Նշված թափուր պաշտոնն զբաղեցնելու համար պահանջվում է՝
- բարձրագույն կրթություն, քաղաքացիական ծառայության առաջատար պաշտոնների առնվազն 2-րդ ենթախմբում առնվազն երկու տարվա ստաժ, կամ առնվազն երեք տարվա քաղաքացիական ծառայության ստաժ և քաղաքացիական ծառայության 2-րդ դասի առաջատար ծառայողի դասային աստիճան, կամ վերջին հինգ տարվա ընթացքում քաղաքական, կամ հայեցողական, բացառությամբ Հայաստանի Հանրապետության համայնքների ղեկավարների տեղակալների, խորհրդականների, մամուլի քարտուղարների, օգնականների և ռեֆերենտների պաշտոնների, կամ քաղաքացիական պաշտոններում առնվազն երկու տարվա աշխատանքային ստաժ կամ համայնքային ծառայության գլխավոր պաշտոնի առնվազն երեք տարվա աշխատանքային ստաժ, կամ գիտական աստիճան և առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ, կամ վերջին տասը տարվա ընթացքում առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ, որից առնվազն մեկ տարին ստորաբաժանման ղեկավարի պաշտոնում, կամ մինչև 2020 թվականի հունվարի 1-ը պետական կառավարման ոլորտի առնվազն երեք տարվա աշխատանքային ստաժ, որից առնվազն մեկ տարին ստորաբաժանման ղեկավարի պաշտոնում.
- պաշտոնի անձնագրի 10-րդ կետի 2-րդ ենթակետում նշված իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն.
- անհրաժեշտ տեղեկատվության տիրապետում.
- ռուսերենին (ազատ) և անգլերենին (կարդում և կարող է բացատրվել) տիրապետում.
- համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն.
- անհրաժեշտ (պարտադիր) կառավարչական հմտությունների և ունակությունների, ինչպես նաև իր պաշտոնի անձնագրով նախատեսված գործառույթներից բխող կառավարչական հմտությունների և ունակությունների տիրապետում (Ցանկեր N 1-2):
Աշխատավարձի չափը՝ 310858 (երեք հարյուր տաս հազար ութ հարյուր հիսունութ) դրամ։
Պաշտոնն զբաղեցվում է որոշակի ժամկետով՝ մինչև մրցույթի արդյունքում հաղթող ճանաչված անձի տվյալ պաշտոնում նշանակումը։
Դիմող ՀՀ քաղաքացիները ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարություն պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը`
• գրավոր դիմում (ձևը լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս),
• կրթությունը հավաստող պետական նմուշի փաստաթղթի (փաստաթղթերի) պատճենները,
• աշխատանքային գրքույկի պատճենը (ունենալու դեպքում),
• արական սեռի անձինք նաև զինվորական գրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամասին կցագրման վկայականի պատճենը կամ համապատասխան տեղեկանք,
• մեկ լուսանկար` 3X4 սմ չափսի,
• անձնագրի պատճենը:
Փաստաթղթերն ընդունվում են ամեն օր` անձամբ կամ էլեկտրոնային հասցեով՝ ժամը 9.30-ից մինչև 13.00-ը։
Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է՝ 2019 թվականի ապրիլի 2-ը:
ՀՀ քաղաքացիները ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարությունում քաղաքացիական ծառայության թափուր պաշտոնն զբաղեցնելու համար կարող են դիմել անձնակազմի կառավարման վարչություն (ք. Երևան, Մ. Մկրտչյան 5, հեռ. 011-59-71-96, 011-59-71-98, էլ-փոստ lnanagulyan@mineconomy.am):